Endring av rekkefølge

Hvis du allerede har lagt inn en bestilling, men ønsker å legge til eller fjerne produkter, kan du gjøre det ved å følge lenkene nedenfor.

Legg til produkter i bestillingen min.

Fjern produkter fra bestillingen min.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan den kanselleres uten problemer - Kanseller bestillingen din her.

Du kan også bare kansellere / fjerne deler av bestillingen din - Fjern produkter fra bestillingen min her.


Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk
eller tlf 42 55 88 22.

Bestillinger sendes vanligvis kun når alle produkter er på lager. Du har imidlertid muligheten til å dele opp bestillingen din i flere forsendelser dersom du ønsker å motta produktene som allerede er på lager.
For en deling av en ordre under DKK 1.000,- vil du bli belastet DKK 29,95 for ekstraforsendelsen. En deling av bestillinger over 1.000 DKK er gratis.

Klikk her for å be om en oppdeling av bestillingen din.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Ønsker du at vi skal sende bestillingen din på en bestemt dato kan du gjøre en forespørsel via lenken nedenfor.

Endring av utsendelsesdato

Vær oppmerksom på at endringen ikke kan garanteres og vil kun skje dersom alle produkter er på lager.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk
eller tlf 42 55 88 22.

Jeg savner...

Bruk lenken nedenfor for å be om en ny ordrebekreftelse. Husk også å se i annonsekatalogen din hvor den kan være plassert.

Be om ny ordrebekreftelse

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Din faktura sendes samme dag som vi trekker hele betalingen. Hvis du ikke har mottatt din faktura, kan du be om en ny via lenken under.

Husk også å sjekke annonsekatalogen din.

Be om manglende faktura for kjøp

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Ved å kjøpe Royal Copenhagen inkluderer IKKE fysisk bevis på bruddgaranti.
Din kvittering / ordrebekreftelse er gyldig som garantibevis.
Skulle skaden oppstå må du lagre skårene dine, ta bilde av dem og sende bilde og kopi av kvitteringen til vår kundeservice på info@allbuy.dk, deretter vil du motta en ny lignende vare gratis.

Bruddgarantien løper i 24 måneder fra kjøpsdatoen.

Garantien dekker ikke forsettlige brudd eller brudd forårsaket av grov uaktsomhet.

Garantien kan kun benyttes én gang pr. vare, på samme måte som garantien kun kan benyttes et antall ganger tilsvarende antall kjøpte varer.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

for

Hvor lang er leveringstiden for bestillinger på Black Friday?

Lagervarer kan leveres innen 1-2 virkedager, men under Black Friday kan det forekomme
forsinkelser slik at leveringen tar 3-7 virkedager.
Vi har ekstra bemanning på lageret vårt, men det kan fortsatt være vanskelig å overholde dem
normale leveringstider.

Hvordan vet jeg om bestillingen min gikk gjennom?

Hvis bestillingen er behandlet, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.

Hvis du er i tvil, kontakt oss info@allbuy.dk eller på 42 55 88 22

Hvordan fungerer retur?

Returprosessen er den samme under Black Friday som ellers, du kan lese mer om returer
her:

Du har 3 måneders angrerett.


Hvordan kan jeg se om produktet er på lager?

Hvis du vil vite om en vare er på lager, klikk på produktet for å se status.
Du kan bestille varen selv om den er utsolgt, når bestillingen er gjennomført vil du motta en ordrebekreftelse som viser når vi forventer å kunne sende bestillingen din.

Hvor lang er leveringstiden for bestillinger i desember?

Lagervarer kan leveres innen 1-2 virkedager, men frem til jul kan det være forsinkelser så levering tar 3-7 virkedager.
Vi har ekstra bemanning på vårt lager, men det kan fortsatt være vanskelig å overholde normale leveringstider.
Bestiller du siste hverdag før 24. desember, må du bestille til pakkeboksen da Post
Nord deler ikke ut pakker 24. desember.


Hvor lenge må jeg vente på svar hvis jeg sender en e-post?

Typisk responstid er under en time innenfor åpningstiden, i desember kan responstiden
være 2-3 timer.

Hvordan vet jeg om bestillingen min gikk gjennom?

Hvis bestillingen er behandlet, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.

Hvis du er i tvil, kontakt oss info@allbuy.dk eller på 42 55 88 22

Hvordan fungerer retur?

Returprosessen er den samme som ellers, du kan lese mer om retur her:
Du har 3 måneders angrerett.

Hvordan kan jeg se om produktet er på lager?

Hvis du vil vite om en vare er på lager, klikk på produktet for å se gjeldende status.
Du kan bestille varen selv om den er utsolgt, når bestillingen er gjennomført får du en
ordrebekreftelse som viser når vi forventer å kunne sende bestillingen din.

Det er ikke nødvendig å være medlem eller abonnent for å kunne kjøpe på allbuy.dk
Du står fritt til å bruke vår butikk og tilbud uten å måtte betale for medlemskap.

Fant du ikke det du leter etter? 


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen kort tid etter at du la inn bestillingen, vennligst kontakt oss
kundeservice.
Det kan være ulike årsaker til at en ordrebekreftelse ikke mottas:

- E-postadressen ble skrevet inn feil
- Ordrebekreftelsen har havnet i spam-mappen / uoppfordret e-post
- Synkroniseringsfeil
– Selve bestillingen er ikke behandlet

Men merk at hvis du ikke har mottatt noen form for bekreftelse, betyr det IKKE nødvendigvis
at bestillingen ikke er behandlet. Allbuy kundeservice hjelper deg gjerne med å løse dette problemet.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Prisgaranti

Prisgaranti betyr at vi prøver å matche prisen dersom du finner produktet til en billigere pris andre steder.

Vilkår for prisgaranti:

- Varen må være 100 % identisk.

- Prisen sammenlignet med må være totalprisen, inkl. frakt og dansk moms.

- Rabattkoder kan ikke kombineres med prismatch.

- Varen skal være på lager / kunne leveres samtidig som hos Allbuy.

– Varen skal være omfattet av dansk klagelov, toll og moms.

- Dokumentasjonen skal vise hvor varen kan kjøpes og til hvilken pris Prisgarantien gjelder 14 dager etter kjøpet.

- Gjelder ikke begrensede tilbud Gjelder ikke bestilte varer

-Gjelder ikke fysiske butikker.

- Gjelder ikke priser for utvalgte kunder f.eks. medlemmer.

– Gjelder ikke modeller med begrenset opplag. 

Da prisgaranti er en tjeneste som tilbys privatkunder, er dette forbeholdt ett stykke pr. kunde og matchet deretter.

Dersom du ønsker å benytte Allbuys prisgaranti, vennligst send en e-post med dokumentasjon info@allbuy.dk.
Prisgaranti kan kun iverksettes dersom kunden sender oss skriftlig dokumentasjon, prisgaranti kan ikke avtales på telefon.

Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Betaling

Betaling skjer ved slutten av kjøpet, og beløpet trekkes først fra kortet ditt når bestillingen er sendt.

På Allbuy kan du betale med følgende kort:

- Dankort

Visa / Dankort

- MasterCard

- JCB

- Maestro

I tillegg til kortbetaling tilbyr vi følgende betalingsalternativer:

mobilepay
M obilePay er enkel betaling med mobil i butikker, nettbutikker, apper og mellom brukere. Les mer om MobilePay her.

ViaBill
Med ViaBill kan du kjøpe en vare her og nå, selv om du kanskje ikke har alle pengene igjen på kontoen din. Ved å velge rente- og gebyrfri delbetaling i kassen i nettbutikken kan du i stedet dele opp betalingen i mindre porsjoner og fordele beløpet over flere måneder. Les mer om ViaBill henne.

EAN
Offentlige institusjoner har mulighet til å betale for sin bestilling via EAN-fakturering. Alle EAN-bestillinger skal sendes på e-post til info@allbuy.dk hvor de opprettes manuelt.

betal Apple

Hvilken som helst dag

Klarna


Sikkerhet er selvfølgelig alltid et stort fokus når det gjelder sensitive data som kredittkortinformasjon. Det er viktig for oss at kundene våre opplever et høyt sikkerhetsnivå når de bruker systemene våre.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Betaling skjer ved slutten av kjøpet og beløpet trekkes først fra kortet ditt når bestillingen sendes. Fant du ikke det du leter etter? 

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Levering

Vi sender ikke byttestempler.
Dersom gavemottakeren ønsker å bytte gaven, kan vi utstede en kupong/rabattkode.


Hvordan bytte en gave?

Gå til www.allbuy.dk/retur komme i gang med en utveksling av produktet ditt.
Etter at produktet er mottatt og behandlet hos Allbuy vil du motta en kreditnota/kode for bestilling av det nye produktet.

Dersom du ønsker tilbakebetaling av den opprinnelige betalingen, kan dette kun gjøres for det samme kortet som ble brukt ved kjøpet.


Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Hvis du vil vite om en vare er på lager, klikk på produktet for å se all informasjon.

Alle varer er merket med en grønn, rød eller oransje prikk.

En grønn prikk indikerer at varen er på lager, men ikke antallet tilgjengelig.


En rød prikk indikerer at varen er utsolgt og ikke lenger kan kjøpes.

En oransje prikk indikerer at varen for øyeblikket er utsolgt, men at det forventes ny levering.

Du kan bestille varen selv om den er utsolgt. Når bestillingen er gjennomført vil du motta en ordrebekreftelse som viser når vi forventer å kunne sende bestillingen din.

Den veiledende leveringstiden prøves å overholde, men det kan ikke garanteres. Dette gjelder spesielt for produktene som i ettertid viser seg å være restordre.

Fraktinformasjon oppdateres på produktsiden så snart som mulig etter at produsenten har annonsert.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Hvis du er kjøper eller bare ansvarlig for gavehandel i din bedrift og ønsker å bestille
firmagaver til din bedrift er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for
få personlig veiledning fra våre ansatte.


Våre dyktige medarbeidere hjelper deg gjerne med å velge de perfekte gavene vi har
fingeren på pulsen og kjenn de siste trendene innen boliginnredning.


Ved bestilling av større kvanta trenger vi at du tar kontakt i god tid.
Kontakt oss på e-post info@allbuy.dk eller ring oss på 42 55 88 22

Gaveinnpakning kan kjøpes i kurven, og som standard vil et kjøp av gaveinnpakning dermed resultere i at hele bestillingen pakkes sammen.

Ved kjøp av gaveinnpakning som matcher antall forskjellige eller lignende produkter i kurven, vil innpakning foregå for hvert produkt i bestillingen.

Altså 3 x gaveinnpakning for 3 x Kay Bojesen Monkey, vil dermed føre til at hver enkelt Kay Bojesen Monkey er pakket inn.


Gavepapiret består av hvitt gavepapir, innbundet i Allbuy silke gavebånd.

Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Allbuy leverer til hele verden. Prisen avhenger av produktet og destinasjonen.
Legg varen i kurven og gå til kassen for å finne eksakt pris på forsendelsen.


Bestiller du til andre land enn Danmark, må du regne med lengre leveringstid.


Ring eller send oss ​​en e-post hvis du vil vite nøyaktig leveringstid til landet du
ønsker at vi skal levere til.


Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Trenger du større kvanta kan vi undersøke om vi eventuelt kan gi deg en annen pris.
Ved bestilling av større kvanta trenger vi at du tar kontakt i god tid.
Hvis du er kjøper eller bare ansvarlig for gavehandel i din bedrift og ønsker å bestille firmagaver til
din bedrift, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for personlig veiledning fra våre ansatte.

Våre dyktige medarbeidere hjelper deg gjerne med å velge de riktige gavene, vi har fingeren på pulsen og kjenner de siste trendene innen boliginnredning.


Kontakt oss på e-post info@allbuy.dk eller ring oss på 42558822

klager

Hvis du har mottatt et defekt produkt, send en e-post til info@allbuy.dk.
For at klagen skal godkjennes må det legges ved et bilde som tydelig viser skaden.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Har du mottatt en ape som har for stor variasjon i treets farger og utseende?


Kay Bojesen bruker bærekraftig teak i sin produksjon som er et bærekraftig alternativ til naturlig skogsteak. Plantage teak er i nyklippet tilstand varierende fra voksgul til lys grågrønn; i mellomtiden også flekkete med mørke flekker og striper.


Har du mottatt en ape som er for lys i fargen?


Over tid vil påvirkning av lys og luft endre eventuelle fargenyanser i teaken
en mer jevn, gyllenbrun varm tone.


Limrester, splinter, merker og sprekker er selvsagt ikke akseptabelt og kan annonseres.


Royal Copenhagen har over mange år utviklet en standard for hvilken kvalitet de ønsker å legge navn til, og de har noen helt spesifikke kvalitetskrav til det ferdige porselenet.


Det kan være rent tekniske krav, og det kan være visuelle krav. I forskjellen mellom 1. og 2. klasse er det ofte små avvik i utseendet til porselenet.


Det vil f.eks. aldri være avvik som går utover brukbarheten til objektene. Vanligvis vil det være en liten farget flekk - svart, brun eller blå - på forsiden av et objekt.


Hvis det er på baksiden, kan det være flere små flekker. Det kan også være en liten skjevhet eller uregelmessighet som kan anes, men som
forårsaker ikke f.eks. en tallerken vipper på bordet. På mange av tingene de sorterer fra til 2. klasse vil de små feilene som er på porselenet i mange tilfeller ikke være særlig tydelige.


Ofte er det mye manuell håndtering som er årsaken til avvik fra idealet, og tilstedeværelsen av 2. klasses produkter er dermed en naturlig del av en porselensproduksjon.


2. klasses produkter er merket med en ripe i glasuren på tvers av de tre bølgete linjene.

priser

Du kan se to forskjellige priser på nettsiden vår, selv om varen er den samme?
Dette er fordi systemet vårt automatisk sjekker / overvåker konkurrentenes nettsider og deres priser.
Hvis det er en forskjell, justerer vårt system prisen automatisk. Dessverre er systemet det
klarer ikke å få fjernet den ene prisen før den andre overtas.
Så hvis du kan se to priser, er det fordi vi matcher prisene fra
konkurrenter slik at dere (kundene) får best pris.


Et lite tips, hvis du kan se to forskjellige priser er det bare å velge den billigste.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Avslått mottak

Fra pakkens ankomst i pakkebutikken vil du motta 2 meldinger på epost og sms om at pakken din er klar til henting Hvis du har glemt å hente pakken din i pakkebutikken, eller angrer på kjøpet, blir pakken sendt tilbake etter 30 dager. Returen kan ta mellom 7-14 dager. For at vi skal behandle den returnerte pakken i vårt system, og refundere beløpet på varen, ber vi deg vennligst opprette en "returforespørsel" i vårt retursystem. Dette kan gjøres via denne lenken: https://www.allbuy.dk/pages/retur
Så snart returforespørselen er opprettet for bestillingen som tilhører den returnerte pakken, vil du innen cirka en uke motta en melding om gjennomført behandling og refusjon av betaling. 

Retur

Som kunde må du selv bære fraktkostnadene i forbindelse med retur av et produkt. Prisen for en returetikett starter på 49,95 DKK.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Gå til www.allbuy.dk/retur komme i gang med en utveksling av produktet ditt.
Etter at produktet er mottatt og behandlet hos Allbuy vil du motta en kreditnota/kode for bestilling av det nye produktet.
Dersom du ønsker tilbakebetaling av den opprinnelige betalingen, kan dette kun gjøres for det samme kortet som ble brukt ved kjøpet.


Alle retursaker må opprettes via: www.allbuy.dk/returfør de kan håndteres av vår returavdeling ved ankomst.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Gå til www.allbuy.dk/retur for å starte returen.
Det er foreløpig kun mulig å sende ordreretur med GLS. DAO har ikke mulighet til å levere til vår adresse.
Det er mulig å kjøpe returetikett til GLS her: Returetikett

Alle retursaker MÅ opprettes via: www.allbuy.dk/returfør de kan håndteres av vår returavdeling ved ankomst.

! MERK! Denne prosedyren gjelder IKKE for defekte varer og må rapporteres på grunn av mangler.
Bruk i stedet link for dette.

Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Returvarer hentes og leveres til oss en gang i uken ONSDAG.

Behandlingen vil vanligvis ta 1-2 dager etter mottak, men rundt helligdager kan behandlingstiden være opptil 10 dager.

Når pakken din er behandlet, vil du få tilbakebetalt pengene eller en kreditnota vil bli sendt, avhengig av hva du har notert da du varslet om returen.

Fant du ikke det du leter etter?


Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Hos Allbuy har du 90 dagers full returrett. Perioden starter fra den dagen du mottar varen.
Dersom gaven skal gis på en bestemt dato, kan returretten endres til å gjelde fra denne datoen. Skriv det i så fall som en merknad til bestillingen din.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Når du oppretter en retursak via vår portal: https://www.allbuy.dk/retur du vil automatisk bli presentert med vår returadresse.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.


Hvis du ønsker å returnere en vare eller hele bestillingen, gå til: www.allbuy.dk/retur, for å starte returen.
Det er foreløpig kun mulig å sende varer tilbake med PostNord. GLS/DAO har ikke mulighet til å levere til vår adresse.

Det er mulig å kjøpe returetikett til PostNord her:
Returetikett

Alle retursaker MÅ opprettes via: www.allbuy.dk/returfør de kan håndteres av vår returavdeling ved ankomst.

Returforespørselen trenger ikke fylles ut når du ønsker å kansellere noe fra bestillingen din / hele bestillingen eller du ønsker bytte på grunn av en defekt vare.

Hvis du har mottatt en defekt vare, vennligst kontakt oss på e-post på info@allbuy.dk og legg ved et bilde av feilen.

Refusjon kan kun gjøres til samme betalingskort som ble brukt ved kjøpet.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Brudegaranti

Bruddgarantien innebærer at du kan få en ny tilsvarende vare vederlagsfritt ved samtidig å levere inn garantibevis vedlagt original kjøpskvittering og levere inn sjetonger fra den ødelagte eller kuttede varen.

Bruddgarantien gjelder for alle Royal Copenhagens serie med serier som er i sortimentet på kjøpstidspunktet (unntatt Flora Danica) og som kjøpes i butikker tilknyttet bruddgarantiordningen, samt kl. Royal Copenhagen, Amagertorv 6, København, Royal Copenhagen, Store Torv 14, Århus, og i Royal Copenhagensin nettbutikk, www.royalcopenhagen.com.


Bruddgarantien gjelder i 24 måneder fra kjøpsdato og inkluderer kun 1. klasse. Garantien dekker ikke forsettlige brudd eller brudd forårsaket av grov uaktsomhet. Garantien kan kun benyttes én gang pr. vare, på samme måte som garantien kun kan benyttes et antall ganger tilsvarende antall kjøpte varer, dvs. for eksempel, hvis det er kjøpt 12 plater fra ovennevnte serie, kan 12 erstatningsplater mottas.

Bruddgarantien gjelder ikke varer som på tidspunktet for utnyttelse av garantien er utgått fra vår produksjon eller ikke lenger handles av butikken hvor varene er kjøpt. Skulle varen dermed ha blitt utgått, vil en tilsvarende - men ikke identisk - vare bli levert i stedet. Dette er kun et bytte, og derfor returneres ingen penger. Leveringstid ved bytte kan forekomme.

Bruddgarantien gjelder kun ved kjøp av privatpersoner og kan kun benyttes av privatpersoner. Næringsdrivendes kjøp og bruk omfattes således ikke av bruddgarantien, og bruddgarantien kan ikke benyttes av næringsdrivende.

Utskifting ved brudd eller skår kan skje i enhver butikk som er tilsluttet bruddgarantiordningen, samt kl. Royal Copenhagen, Amagertorv 6, København, og Royal Copenhagen, Store Torv 14, Århus.


Hvis varen er kjøpt i nettbutikken, gjelder kvitteringen din også som garantibevis. Skulle skaden oppstå må du lagre skårene dine, ta bilde av dem og sende bilde og kopi av denne kvitteringen til vår kundeservice på info@allbuy.dk, deretter vil du motta en ny lignende vare gratis.


Royal Copenhagen kan si opp bruddgarantiordningen når som helst uten forvarsel. Opphør av garantiordningen har kun effekt på kjøp som foretas etter opphør av garantiordningen. Det betyr at alle kjøp gjort før garantiordningens slutt er dekket av bruddgarantien i 24 måneder fra kjøpsdato.


Dette garantibruddet påvirker ikke rettighetene du som forbruker har etter annen lovgivning, inkludert retten til å reklamere etter kjøpsloven.

Hvis du ønsker å bruke bruddgarantien, vennligst kontakt Allbuy kundeservice.


Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Det er bruddgaranti på alle Kählers servise (dvs. kopper, tallerkener og frokostskåler). Bruddgarantien innebærer at du kan motta en ny tilsvarende vare vederlagsfritt ved samtidig å sende inn et garantibevis vedlagt original kjøpskvittering og den ødelagte varen.

Bruddgarantien gjelder kun deler i keramikk
Bruddgarantien løper i 24 måneder fra kjøpsdato og dekker kun 1. klasse varer. Garantien dekker ikke forsettlige brudd eller brudd forårsaket av grov uaktsomhet. Garantien kan kun benyttes én gang pr. vare, på samme måte som garantien kun kan benyttes et antall ganger tilsvarende antall kjøpte varer.

Bruddgarantien gjelder ikke varer som på tidspunktet for bruk av garantien er utgått fra vår produksjon. Skulle varen dermed ha blitt utgått, vil en tilsvarende - men ikke identisk - vare bli levert i stedet. Dette er kun et bytte, og derfor returneres ingen penger. Leveringstid ved bytte kan forekomme.

Bruddgarantien gjelder kun ved kjøp av privatpersoner og kan kun benyttes av privatpersoner
Næringsdrivendes kjøp og bruk omfattes således ikke av bruddgarantien, og bruddgarantien kan ikke benyttes av næringsdrivende.

Forbrukeren selv innehar evt. transport- eller fraktkostnader ved bruk av garantien.

Kähler kan si opp bruddgarantiordningen når som helst uten forvarsel.

Opphør av garantiordningen har kun effekt på kjøp som foretas etter opphør av garantiordningen. Det betyr at alle kjøp som gjøres før garantiordningens slutt er dekket av bruddgarantien i 24 måneder fra kjøpsdato.

Dette garantibruddet påvirker ikke rettighetene du som forbruker har etter annen lovgivning, inkludert retten til å reklamere etter kjøpsloven.
Hvis du ønsker å dra nytte av bruddgarantiperioden, vennligst kontakt Allbuy kundeservice.

Fant du ikke det du leter etter? 

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

2 års brudegaranti på Rosendahl porselen.

Garantien gis på produkter som har et bakstempel, du ser til høyre på denne siden, og/eller hvor det står på emballasjen.

Garantien dekker brudd, skår og produksjonsfeil forutsatt at produktet brukes til riktig formål. Garantien dekker ikke normal slitasje eller feil på produktet.

Reklamasjon sendes i butikken der produktet er kjøpt, eller hos annen forhandler av produktet, sammen med dokumentasjon på kjøpet (Kvittering/kupong). Butikken bytter varen mot en lignende vare. Bruddgarantien gir ikke rett til penger tilbake. Ved bytte av produktet i henhold til bruddgarantien starter en ny 2-års garantiperiode.

Forbrukeren bærer eventuelle kostnader for transport eller frakt ved bruk av garantien. Forbrukerens rettigheter etter kjøpslovens 2-års garantiperiode påvirkes ikke av garantien.

Garantien utstedes av produsenten, Rosendahl Design Group A/S, Slotsmarken 1, 2970 Hørsholm, Danmark.

Hvis du ønsker å bruke bruddgarantien, vennligst kontakt Allbuy kundeservice.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

Ved å kjøpe Royal Copenhagen inkluderer IKKE fysisk bevis på bruddgaranti.

Kvitteringen din er gyldig som garantibevis. Skulle skaden oppstå må du lagre skårene dine, ta bilde av dem og sende bilde og kopi av kvitteringen til vår kundeservice på info@allbuy.dk, deretter vil du motta en ny lignende vare gratis.

Bruddgarantien gjelder i 24 måneder fra kjøpsdatoen. Garantien dekker ikke forsettlige brudd eller brudd som skyldes grov uaktsomhet. Garantien kan bare brukes en gang pr. vare, på samme måte som garantien bare kan brukes et antall ganger som tilsvarer antall kjøpte varer.

Fant du ikke det du leter etter?

Kontakt oss på info@allbuy.dk eller tlf 42 55 88 22.

GEORG JENSEN - BRUDEGARANTI

Hos Georg Jensen vi ønsker å skape glede hos våre kunder hver gang et av våre produkter brukes. Vi håper du liker funksjonaliteten og de vakre formene til våre unike porselensprodukter på daglig basis.

Ved brudd på porselen tilbyr Georg Jensen bytte av produktet gratis i inntil 24 måneder fra kjøpstidspunktet. Dersom varen er utgått eller ikke lenger selges av butikken der varen er kjøpt, vil en tilsvarende vare bli levert i stedet – men ikke en identisk vare innenfor samme prisklasse. Dette er kun et bytte, og derfor returneres ingen penger.

Garantien bortfaller ved forsettlig brudd eller brudd som oppstår som følge av grov uaktsomhet. Georg Jensen kan si opp garantien når som helst og uten varsel. Kjøp gjort før opphør av ordningen vil imidlertid fortsatt være dekket av bruddgarantien i 24 måneder fra kjøpsdato.

Bruddgarantien tilbys kun for produkter i 1. klasse og kun for privatpersoners kjøp i Danmark. Garantien kan benyttes ved å kontakte butikken hvor produktet er kjøpt, f.eks. en av Georg Jensens autoriserte forhandlere, en av Georg Jensenegen virksomhet eller i Georg Jensens nettbutikk.

Det skadde produktet og original kvittering må medbringes ved kontakt med fysisk butikk. Ved å kontakte Georg Jensen nettbutikk, original kvittering og bilde av det skadede produktet skal legges ved i en e-post. Husk derfor alltid å lagre kvitteringen for kjøpet.

Bruddgarantien kan kun brukes én gang per produkt. På samme måte kan maksimalt antall produkter på originalkvitteringen byttes. Er det kjøpt inn 4 plater kan det byttes inntil 4 plater.

Georg Jensens brudd på garantien påvirker ikke dine rettigheter under forbrukerlovgivningen.

Vi håper du liker produktet Georg Jensen porselen i mange år framover.

GEORG JENSEN

Telefon Kundeservice

Send en e-post til